شناسه خبر : 98025
یکشنبه 23 بهمن 1401 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در جشنواره سراسری مالک اشتر

"گروه جهادی شهدا" با رتبه برتر مورد تقدیر قرار گرفت

گروه جهادی شهدا از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و قدم های بزرگی در زمینه محرومیت زدایی در مناطق محرم از جمله سیستان و بلوچستان و حاشیه های...

فاش نیوز - "گروه جهادی شهدا" در جشنواره سالانه سراسری مالک اشتر به عنوان برترین گروه جهادی استان تهران برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار ما، در جشنواره سالانه سراسری مالک اشتر "گروه جهادی شهدا" در میان دیگر گروه های جهادی به عنوان برترین گروه جهادی استان تهران برگزیده و مورد تقدیر قرارگرفت.
در این مداسم سردار ذوالقدر ضمن تقدیر از گروه‌ های جهادی، خواستار ترویج فرهنگ جهاد و جهادگری شد.
 گروه جهادی شهدا از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و قدم های بزرگی در زمینه محرومیت زدایی در مناطق محرم از جمله سیستان و بلوچستان و حاشیه های شهرری برداشته است.
"محسن اسماعیلی" مسئول گروه جهادی شهدا در توضیحاتی گفت: شکر خدا که با تلاش و کوشش اعضای گروه به این موفقیت دست پیدا کردیم و جا دارد از خیرین عزیز که ما را در این امر خطیر یاری کردند تشکر کنم.
این مسئول جهادی در پایان خاطرنشان کرد: عهد خدمت (عمرانی)، ساخت سرویس بهداشتی، حمام و منزل مسکونی، تهیه جهیزیه، توزیع بسته‌های ارزاق،  توزیع کالابرگ نان، آب‌‌رسانی به روستاها، اطعام، تهیه لوازم‌التحریر، تهیه بخاری و کولر برای مناطق محروم، ساخت مسجد، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی، تأسیس کتابخانه، توزیع کتاب، ذبح قربانی و... از دیگر فعالیت های این گروه جهادی‌ست.

اینستاگرام
موفقیت تمام گروه های پرتلاش جهادی را از خداوند خواستاریم بخصوص گروه جهادی شهدا.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi